Hockey match

Onsdagskvällen kom jag inte hem tidigt. Jag följde med på en aik match. Alla skrek som fan hela tiden. Sen vann aik. Killar är supportrar för ett lag sen är dom fett seriösa om det. Vad "hejjar jag på då?" Inte är det djurgården iaf.
Tog lite bilder igår också för en fotouppgift. När det blev slagsmål mellan spelarna tog jag massa kort.
I helgen vet jag inte riktigt vad som händer.. Skulle göra ngt med en kompis men kommer inte ihåg vem.. haha
JUSTE! Jag vann tävlingen på Peters blogg, nu vinner jag några biljetter till ngn fest :)
Snart är det idol.. jag ska söka nästa år! Ne skoja men skulle vilja det faktiskt. Jag tycker att massor som går vidare inte sjunger jättebra, då skulle jag lätt gå vidare.





Mitt hår har verkligen vuxit sen i sommras.


              

Kommentarer
Postat av: Peter

adda min msn så du kan få priset

2009-09-21 @ 15:42:54
URL: http://www.peter08.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0