Don't ask

Jag kan berätta. Mötte Samira vid 11 tiden så gick vi till BÖGS gård. Där fick vi vänta 20 minuter sen började vi gå. Jag bar (bärde) på min tunga handväska (har ingen ryggsäck) vi går snabbt runt i cirklar i spöregn och efter 3 timmar sen när vi är tillbaka ska man gå hem, varför har vi släpat runt en massäck,termos och all skit? Altså det var friluftsdag och jag skippa förra året så var tvungen att gå iår. Jag skakade av köld sen tog jag en varm dusch och ramlade, gjorde illa mina tår och blev av med en tånagel. Trodde aldrig att det skulle sluta blöda.. De två senaste dagarna har jag haft så mycket otur. Allt från att missa bussar till göra illa sig bli osams med folk.. Hoppas helgen ser bättre ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0