Hanyu prov imorgon

Wo (måste) xuéxí. Jag måste plugga. Imorgon är det ingen foto så jag skippar nog mediakunskapen. Sen har jag bara kinesiska kl 2. Efter det så kl 6 ska jag vara i roterbro som barnvakt. mellan 6-12 typ ska jag sitta. 75x6=?
450! Men dom kommer hem mellan 11 och tolv. Hoppas inte man blir rånad på vägen hem :/ Tappade ju alla pengar jag tjänat sist. Hoppas Adina kan hämta mig.
Iallafall så har dagen gått som vanligt. Började halv 11 i morse och gick från stefan vände mig om och vinkade runt åtta gånger och han stod med sin hund på balkongen. Just nu är han i stan och kastar pil (dart). Han är asbra på det! Hoppas jag hinner träffa honom imorgon :/ så kul han fick 200 notifications på en halvtimma igår
Nu ska jag äta hemlagad pizza..


Kommentarer
Postat av: S

Sötnos <3

2009-10-05 @ 12:28:32
URL: http://bluechihuahua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0