TOday

Idag var jag i Stinsen med Stefan. Köpte ingenting men åt på tacobar, tacotallrik mums! Stefan åt på burger.
Var iförsäg inte en så bra att jag åt tacos med salsa eftersom att jag redan hade en blåsa i munnen, och nu har jag 4. Typiskt eftersom att jag ska sommarjobba imorgon. Är lite oroligt :O Undrar vad jag ska göra. Det är TUR att Stina också jobbar så att jag har någon att äta med.
Börjar jobba 8 och slutar 4 mån-tors och 12 på fredagar. Jobbar i 3 veckor och tjänar 90 i timmen. Kommer tjäna drygt 8500 kr. Lägger nog inte 3000 på sparkontot av pengarna.
Stefan är telefonförsäljare, jobbar på posten och på riba. De kommande veckorna ska han kanske jobba på ephone. Han jobbar 5-9. Då hinner jag inte träffa honom alls knappt :(

Ska fortsatta se på G´s to gents.
By the way, såg en skitsnygg väska på gina idag! 200 kr köpt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0