O... Saya

Åh, dagen började med polackerna som byggde klockan 8 på morgonen hos stefans grannar, fan! Sen sträckte Stefan nacken stackarn :( Hela dagen låg vi och vilade. Sen när jag kom hem åt jag lite chips och nu måste jag slå i alla stefans presenter (med mammas hjälp). Blir alltid så fult när jag slår in. Just nu lyssnar jag på låtar från slumdog millionaire. Jag är besatt av den filmen! Jag vet att alla älskar twiligt för det är så sorgligt att han är vampyr och det är inte hon buhuu men den här filmen är romantisk, sorglig och VERKLIG.
Godnatt. Måste upp tidigt imorgon, ska ta 20 i 10 bussen till Stefan imorgon. Har 4 presenter i bagaget, imorgon får ni se vad det blev!

                                

Kommentarer
Postat av: S

Älskliing :)<3

2009-06-20 @ 18:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0