Jai ho

Kliniskt rent. Jag och Stefan har städat mitt rum och det är asrent. Jag städade mitt rum för två anledningar. Mamma tog kort på mitt stökiga rum och hotade med att lägga ut det på facebook + pappa sa att jag får hans laptop ifall jag städar. Juste, och nu sitter jag här med min nya laptop, feels good. Kan inte sluta tänka på solbrillorna som jag såg igår, så jvl snygga. Ska se om jag hittar bild på dom, dom var från kicks och kosta 140. Nu har jag 500 kvar på kortet efter att ha köpte de nya skorna så vet inte om jag ska slösa.
Igår såg jag slumdog millionaire. Den var hemsk men bra. Handlar om en tonårs kille från den fattigaste slummen som är med i vem vill bli millionär och hela hans liv. Se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0