Han älskade badshortsen

Stefan gillade sina presenter. Hade köpt texas pecan (asgod glass), vattenflaska som går att fylla från sidan, skitsnygga flippflopp och badshorts. Var lite rädd att han skulle tycka att badshortsen var för mycket men han gillade dom. 

 

Igår (Stefans födelsedag) kom jag till honom klockan 10. Hans familj hade redan grattat honom tyvärr. Jag blev ledsen då så han la sig i sängen igen så fick jag gå in och sjunga. Sen gick vi upp och åt asgod tårta med jordgubbar, ananas, banan som hans mamma hade gjort. Han fick ett medicin paket (Stefan har sträckt nacken stackarn) av sin pappa. I låg en bilnyckel. HAN FICK EN BIL! Sen 1000 kr och en lott som han kan vinna massa pengar på. Sen 2 stora toblerone :)
Senare åt vi entrécote ute. Det spöregnade men vi hade parasoll. Det var faktiskt mysigt :) På kvällen fanns det någon fest vi kunde gå på men Stefan hade fortfarande ont i nacken, stackarn!

På måndag ska jag sommarjobba, 8-16 varje dag i 3 veckor, tjänar 90 i timmen för jag får semesterersättning.
Förresten, våga kommentera min blogg! :p  Jag har många besökare nu så fattar inte varför ingen kommenterar, tråååk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0