Bruno

Idag var jag och såg Bruno på Rigoletto. Jag hade verkligen roligt. Var med Samira,Erika och Stina. Vi gick runt i stan och såklart så var det massa lallare som försökte bråka med oss. Kan ju inte gå någonstans längre. Dom är bara avundsjuka.
Vi köpte slushies på 7eleven för att cp ica hade stängt! klockan var efter 7 bara!
Drack lite av slushien i affären dock sen fyllde jag på innan jag köpte den.
Så kommer vi till filmen.. hmm... det finns inga ord. Eller jo förresten, kan beskriva filmen med 4 ord.
äcklig, rolig, för mycket.
Jag gillar inte såna filmer. Det var den perversaste film jag har sett på bio. Kan inte ens förstå att sånt visas på biografer.
Men annars var den lite rolig, dock inget jag rekomenderar, borat var såååå mkt bättre.

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0