Nu är lovet över..

I lördags hade jag iallafall kul. Jag matilda, killarna och ett gäng 90or hängde i stan och kollade på cruisingen. Efter det drog vi till en kille som heter petter på fest. Han fyllde 19.
Igår hade jag planer att se aik matchen på olerys men blev sjuk :/ Idag var jag också sjuk men man kan ju inte missa dogge?
Dogge doggelito kom till våran skola och förelästa, det var awsome! Stefan gick fram och börja snacka med honom efter om aik och grejer. Önskar att jag var lika utåtriktad som Stefan ibland, man får ut mycket av livet då.
På lördag är det iaf aik match och jag vill gå. Tänker ha kul varje helg nu även om skolan har börjat.
Stefan hittade ett gammalt kvitto i sin byrå idag. Stod drottninggatan 300:- oxfile 7 augusti 2008. Tänk vad snabbt tiden har gått.

Feber :/ tur att jag börjar sent imorgon


Kommentarer
Postat av: S.M

7 Augusti förra året får du skriva Älskling :) <33

2009-08-18 @ 20:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0