En vecka kvar

Igår var jag inte på matchen, orkade inte betala. Ska gå på nästa iaf. Men jag var med Stefan, hans syrra och alla aikare innan matchen, det var kul. Det blev iaf 2-1. Innan det så skulle vi kröka i en park men vi drog till smedis där alla andra solade. Jag och Stefan hade inga badkläder, han hade jeans liksom. Höll på att dö båda två. 
Imorgon ska jag och Erika gå och se Harry Potter. Sen drar hon till gbg på tisdag med massa tjejer. Skulle följa med men tyckte det var för dyrt, och en kompis sa att det var tråkigt där om man är under 18.
Ikväll ska jag iaf på kräftskiva. Sandra fråga om jag ville med till tanto men jag har alltid planer när jag blir bjuden till saker, Blev bjuden på 3 fester när jag var i båstad och när jag kom hem fick jag höra hur roliga dom var, typiskt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack! :)

2009-08-10 @ 04:37:46
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0