Breath slow

Okej, nu ska jag berätta om skolan. Måste bara säga att det är så skönt att skriva och slippa prata. Är så hes! Låter som att jag har rökt 10000 cigaretter. Iaf, har haft alla kurser nu förutom matte B. Vet att jag är med några i klassen och martina. Martina är i min keramik och några andra som jag känner från media också. I kinesiskan har jag marion och i mediekunskap och foto har jag alla i media såklart. Det känns skönt, men det skulle inte skada om jag får någon kurs där jag är ensam, då får man ju chans att lära känna nya.
I helgen har jag en fotouppgift. Imorgon är det match och ska nog gå, det är mot kalmar och jätteavgörande eftersom att aik ligger först nu. Sen skulle det vara kräftskiva hos mig men det blir nog inte av för min pappa är fortf arg sen sist när africanstatyn gick sönder.. vi är ju rätt många så vi får väll vara ute eller ngt. På söndag fyller Sara år så ska på hennes födelsedagsfest. Ska försöka ta med kameran överallt ;)

Ska mysa med Stefan nu <3 


                


Haha alla var helt borta den kvällen, spec jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0