yes

Nu har jag iaf pluggat ett tag till denhär gudar skiten. Tog precis en varm dusch. Öste med hårinpackning. Så skönt när man gör det. Jag duschade med halsband vilket inte var så smart. Mitt hår fastnade i det och jag försökte ta bort det men efter ett tag blev jag arg och slet bort det.. not good :/ mitt hår har blivit lite ljusare nu efter att jag använt Toni&Guy´s silvershampo. Jag älskar allt som Toni&Guy har. speciellt deras nya spray som får håret att glänsa.
Hela dagen har jag längtat efter gina tricot. Tänker på den rosa kjolen och en annan röd klänning som jag gillar :/ Ska nog dra in till stan imorgon. Måste ju köpa present till Emilia också som fyller år på fredag :) Vi får se vad det blir.

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0