Lite frågor när man har tråkigt

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: taggad
Favoritgodis: lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: ärtor, chokladen i naturgodiset
Kläder just nu: Ljusblåa jeanstights, svart tunika, grå kofta, rött skärp i midjan.
Musik just nu: Hannah Montana hah
Vad sa du senast: Puss
Sommarplaner: Kanske turkiet, har sökt jobb på landstinget och skolan så får se
Fisk eller badkruka: Fisk utomlands, I kalla Sverige badkruka
Saft eller alkohol: Saft till vardags, alkohol till fest
Hur många kuddar sover du med: 2, En till mig och en till Stefan
Favoritväder: Varm sommarkväll
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Stefan, sterio och mat
Spelar du nåt instrument: spelade piano
Morgon- eller nattmänniska: är en riktig nattuggla. fy för tidiga mornar innan kl 10
Sparare eller slösare: kan hålla i pengar ganska bra, men älskar att shoppa
Bästa film: Supersugen
Tror på liv på andra planeter: vet inte, bryr mig inte om sånnt :P
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja och kommer göra föralltid <3
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja? Om man har hittat den rätta är vill man bara vara med den.
Ser du på kärleken som ett misstag: Never
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vill ha barn men jag tänker fan inte föda dom :P vet inte
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? Bara dom som bits eller sticks
Äckligaste insekten: mygg
Största svaghet: Tänker mer på andra än på mig själv
Det här är jag bra på: lyssna, ställa upp för andra,
Bästa bok? Jag läser bara när jag måste, annars Eldens Hemlighet 
Vad vill du jobba som? Reklam, Webbdesigner eller Grafisk Designer. Gillar att skriva, men vet inte om jag har den tuffa och påflugna personligheten för att bli en bra Journalist
Chips, morötter eller godis? CHIPS!
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Skriver blogg, det är roligt sen om ett år att se tillbaka på sitt liv och hur man hade det.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har ett hål i varje öra och det räcker. Kanske vill tatuera en liten nallebjörn någonstans.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Clothes everywhere, ska städa
Gungar du på stolen? alltid ;)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig!
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster, jag är fin flicka
Är du rädd för blod? ja, kan knappt se greys anatomi utan att få ryck
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? Jag har gått i musikklass, jo jag gillar att sjunga, Folk säger att jag ska söka till idol men jag vill inte, har lite scenskräck :O
Röker du? Nej, varför ska man göra det?
Använder du knark?  haha nej? :P
Kaffe, te eller inget? Varm choklad


          

Bild från igår <3

Kommentarer
Postat av: Samii'

Va gulligt med nallebjörns tattoo :D

2009-04-20 @ 11:32:59
URL: http://evilsmiley.blogg.se/evilsmiley

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0