Nu gör jag som alla andra

            

-Folk som inte vågar vara sig själva, som går runt och leker. Man ska vara sig själv, göra som man vill och umgås med de man gillar. Spela roll var alla tycker. :)


-Stikatastrofer. Folk som vill leka "haute couture" men det blir bara helt misslyckat


-Bitchar, som är otrevliga utan anledningen låtsas att de ser ner på en, när de egentligen är avundsjuka.


-Hairextentions, om man ska göra det så ska man göra hos frisören för 7000. Annars blir det inte bra. Jag gjorde för 2000, det förstörde mitt hår totalt och gjorde det jättetunt i slutändan, det var fult och jag ville bara klippa av det. Man ser nästan alltid att det är fejk.


-Jehovas Vittnen, Måste de komma och ringa på hela tiden? Dom är sjuka. 

         

- Stefan Mollar, världens bästa, snällade och mest omtänksamma pojkvän, kompis och person.

- Oxflie, potatisgratäng och rödvinsås, love it

- Lyckade fester, med roligt folk och inget blir baxat

- Gina tricot och Vagabond, världens bästa affärer

- Sommarkvällar


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0