Torsdag

Just nu sitter jag i fotosalen. Jag åt lunch med Stefan och han åkte precis hem nu. Han pallar inte bollsport idag. Om 13 minuter ska jag ha svenska, jobbigt värre. 
På fotolektionen idag så tog vi gruppfoto, askul! Vi har verkligen den bästa mediagruppen.

        

         
           



Idag ska jag och Stefan gå ut och äta mat eller gå på café, vi har inte riktigt bestämt oss än :) Vi firar 9 månader idag! 
Efter det ska jag och Erika dra till Stinsen. 

Jag gick upp halv 8 i morse och missa bussen. Eftersom att jag sov hos Stefan så kunde jag gå till skolan och jag kom i tid. Ikväll vill jag gå och lägga mig typ kl halv 11 men jag vet att jag inte komma göra det :P

Såg att  The Hills har lagt upp ett nytt avsnitt från säsong 5 på mtv.com. Hinner tyvärr inte e det nu, får se det ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0