Today

Dagen började med engelska. Sen hade vi bild. Det var sista gången att jobba med keramikgubben. Jag satt kvar efter lektionen och när jag hade gjort halva håret på gubben frågade Murielle om jag hade penslat huvudet. Jag ba WTF!!
Det slutade med att gubben fick rakat på sidorna och tuppkam i mitten :) Sen hade vi nationella essay. Vi var tvugna att skriva om datorer. Hade massor av svåra ord i huvudet men är sämst på att stava satt skrev inte så många. Hoppas på MVG men vi får se. Sen hade jag och Birgul sällskap till bussen och jag åkte till Stefan där jag är just nu :) ska ta bussen om 20 minuter hem. Sen ska jag på richards jumpa (friskis & svettis). <3 ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0