Tisdag

Har precis avslutat min första lektion efter lovet. Foto. Det var ganska kul, vi fick välja ut bilder och diskutera om dom. Nästa gång ska vi nog fota :) Konstigt nog så har jag inte huvudvärk heller. Jag har verkligen vänt på dygnet nu på lovet, och jag sov inte ett skit i natt. Påsklovet var ganska kul iallafall. Vädret var fantastiskt! På lördagen den 4:de hade jag fest, och alla verkade ha kul. Det slutade med att folk stod utanför mitt hus och rökte och skrek. Jag var lite rädd att mina grannar (som känner mina föräldrar) skulle skvallra, men dom har inte gjort det sånn tur är. En dag på lovet var jag i stan med Matilda. Efter att vi hade ätit Subway gick vi till gina och köpte likadana tröjor som det stod "I <3 my boyfriend" haha. Sen åkte vi och bowla med Stefan och Andreas(Matildas kille). Stefan vann :P Han vinner typ alltid. På torsdagen såg jag och Erika "En shoppaholics bekännelser". Den var skitbra! På fredagen var jag ute med Stefan och på lördagen var vi ute ett gäng i edsbergsparken. Det var sjukt varmt ute. Den låg massor av ölburkar framför oss killarna som var med fick skäll av tre gamlingar haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0