Tisdag

Z-Eftermiddag idag. Jag kom till skolan kl 10 och la in bilderna jag fotat. Var riktigt nöjd med bilderna :).Blev mest nöjd med sassebilden. Min katt har så svårt att sitta stilla så alla bilder blir suddiga! Sen gick jag på mentorstid och sen gick jag hem. På mentorstiden kom det nån kvinna och prata om sömn i 40 minuter. Höll på att dö!
Efter skolan köpte jag och Stefan godis och sen kollade vi på tv hos mig. Han drog precis för han ska jobba. Det var kanske lika bra för jag har ett nytt avsnitt från the hills som väntar! Sen är det top model 5 som gäller. Jag vet att det är gammalt men det är så jävla kul och jag har glömt vem som vinner så det är spännande :)
Måste bara säga att jag är så himla nöjd med att jag bytte till foto. Jag älskar att fota saker. Det är så spännande. Speciellt när man står en meter ifrån en stor aggresív svan haha. Här är några kort jag tog igår iaf. (oredigerade, de redigerade ser finare ut men har dem i skolan.)



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0