Skön och lugn söndag

Både idag och igår var jag i Edsbergsparken. Igår var det riktigt varmt! Så skönt att ligga och sola där. Igår var vi där ett gäng. Alla köpte chilinötter i cafét där och det var fett gott, kostade tyvärr 25 spänn dock. Killarna köpte Ice Vodka EXTRA STRONG. Smakade exakt som läsk så jag kollade på baksidan och det stod 2,25 %. Snacka om att bli lurad :)
Idag bakade jag och Stefan vaniljdrömmar. Jag brukar göra det hemma med "min kokbok", men han hade inte den hemma. Vi gjorde efter ett recept på Arlas hemsida och det var värsta cp reseptet. Typ onormalt mycket socker och att man skulle ha dom i ugnen i 25  minuter. Kakorna blev helt brända och var bara gjorde av socker haha! Sen drog vi till Edsbergsparken och efter det drog vi till pizza house. Stefan har dragit hem nu men han kommer hit snart :) Snart börjar ju xoxo, gossip girl hah!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0