Saturday

Dagens kväll var fett lyckad. Vi var ett gäng tjejer hos Emma och åt tacos. Sen drog vi till tågen. Emma och Rebecka skulle på fest i rotebro men jag pallade inte följa med, hade lite ont i magen. Linnea och hennes väsby kompisar åkte med mig till Sollentuna. Vi hängde inne i centrum. De letade efter ett ställe att blanda deras.. you know. Vi gick till toan. Det kostar ju 5 kr och det lyste inne i toan så jag knackade. Alla prata fett mycket men jag hörde en röst, men jag trodde att jag bara inbillade mig. Sen ba knacka ja fett mycket på skojj. Nån tjej därinne ba "eyy de upptaget!!!". Hahahah! Sen gick vi mot bussarna och jag tog bussen till Stefan och där kollade på Rocky. Orkade dock inte se klart den.
Nu väntar Stefan på att jag ska krypa ner hos honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0