Saturday afternoon

Vad många kakor jag har ätit. Jag och Erika gjorde vaniljdrömmar idag. De var skitgoda men man fick lite ont i magen efter ett tag haha. Halv 9 ska jag möta Stefan och så ska vi dra på fest med några kompisar. Jag och Erika har rensat min garderob, vet fan inte vad jag ska ha på mig :P Tänkte ta en partyväska men kom på att jag måste få plats me en kofta i min väska så får ta en större. Ska försöka ta mycket bilder ikv ;) <3


                                                                        Stefans kaka <3
        


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha dumma unge, tog du inte väskan iaf? xD Den var ju pricken över i! Hoppas du hade kul iaf :)<3

2009-04-19 @ 17:05:42
URL: http://rajka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0