ONSDAG

Klockan är 6, slutade precis prata i telefon med Stefan. Är fett hungrig, tror att mamma har lagat köttfärs. Stefan har väntat aslänge i stan på ett försenat tåg. Han har jobbat på posten så nu ska han hem. Ikväll ska jag nog åka till honom och sova över. Funderar på om jag ska köpa med godis till honom. Jag vill ju sluta äta godis och börja äta grönsaker men det är så jävla svårt! Jag är slut på energi 24/7.

Dagen började med en bildlektion eftersom att engelskan var inställd. Vi skulle måla ett ansikte i 3D typ. Sen hade jag svenska där vi repetera till provet vi ska ha om gudar. Vi ska lära oss historier om gudar som har incest o skit, på vilket sätt gör det oss smartare?

Jag stannade ett tag i skolan med kompisar och sen åkte jag hem till Stefan en stund, sen drog jag hem.
Jag hade mina klackskor ute idag. Jag kan ha mina klackskor ute typ 8 dagar och sen är dom nedklackade. Jag funderar på att skaffa metallklackar men jag har hört att det låter rätt mycket när man går. Jag får se hur jag ska göra                       
                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0