Lördag, klockan är snart 12

kom precis hem från Emilias tjejmiddag. Den var skitkul! Vi åt först lasange och pratade. Sen sjöng vi singstar disney. "En helt ny värld lalalal". Fick komplimanger om min röst igen. Man blir glad men ändå så vet man inte vad man ska säga.. ba err jaa jag sjunger så fint! eller vaddå?
Tiden gick bara så himla snabbt. Sen skulle alla skynda sig till tågen. Fick skuldkänslor för att jag inte hjälpte till mer att städa undan. Så synd om den som har festen när alla bara drar :(
Av mig fick Emilia pärlörhängen och ett långt halsband, tror hon gillade presenterna :)
Det var så hemskt på vägen hem, var så jävla pissnödig!, var nära på att leta upp en buske men jag höll mig hela vägen hem, stolt över mig själv. På tåget var det en äldre kille som tog på erikas ansikte :S fett läskigt. Väsby är läskigt. Man har ju hört massa skit..

Jag fick iaf foto :) skitglad. Känner flera som ska ha foto. På engelskan idag skulle vi vara i grupper och träna på pjäser. Engelskaläraren bad oss att verkligen överdriva. Sen när vi slutade ville hon ha lapparna tillbaka. Jag ville behålla mig och träna.
Hon ba" Till vaddå?"
"Till vi ska spela upp den inför klassen"
"vi är klara nu"

Jag ba okej? tränat en hel timme och ingen ska se den? snark..... :@

Ska sova nu, godnatt<3 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0