It can only get better

Jag fyllde år den 5e april, hade fest den 4e. Fick massa fina presenter av de 15 som var bjudna. Sen fick jag 400 av min moster gunnel, 200 av min mobrors fru Ulla. 1000 på sparkontot från mormor. Av mina föräldrar fick jag en rosa mobil <3 och en tunika av mamma. Av min syrra fick jag 2 jättefina armband och av Stefan fick jag presentkort på vagabond för 300 kr och en jättegulligt halsband med 3 olika hjärtan. Har aldrig känt mig så bortskämd i hela mitt liv, men det var en skön känsla :)
Hade helt glömt bort farmor och farfars present, fick den idag. 500 spänn. Nu har jag samanlagt 1477 kronor (har ju gjort av med lite). Om några dagar kommer studiebidraget. Det är ingen idé att råna mig, jag har nästan allt hemma safe and sound.
Vad ska man göra när man har såhär mycket pengar? Spara kanske..
Tror jag tar en shoppingrunda imorgon, och lägger in mina skor på omklackning. Vet inte om jag ska prova med metallklack denhär gången? Har hört att det låter väldigt högt när man går <3

         


Kommentarer
Postat av: Tjockis

Du glömde min present också.. :(

Maaaaa?

2009-04-19 @ 23:43:11
Postat av: I

haha shit vi fyller år samma dag xD

2009-09-02 @ 20:17:47
URL: http://amethysts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0