hatar att skriva rubriker

Tisdags eftermiddag. Gått runt och provat mina  pumps ett tag, dom verkar passa :)  Nu har jag en skål med Special K red berries framför mig, mums! Egentligen ska jag plugga svenska men vem bryr sig, orka veta om alla gudar... snark :(
Idag började jag halv 12. Median var inställd för man hade läxa. Jag skulle ta kort som handlade om droger, och hur fan gör man det? När klockan slog 10 började jag få lite panik. Det slutade med att jag tog kort på mjöl, piller och en blodig hand (ketchup). Läraren verkade iaf nöjd. Lägger in bilder sen. Snart ska jag till centrum för att köpa godis mede Stefan<3



Mina nya pumps, och den fina tunikan jag fick med annat av erika,marion,matilda och lousie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0