.

Idag åkte jag och mamma till Donken där min syrra jobbar. När vi skulle åka var det lite stressigt så jag tog mina turkosblåa konverse. Det jag inte tänkte på då var att jag hade ljusblåa jeanstights på mig. Hemskt. På donken tog jag cicago nånting. Den var helt okej men lite för kladdig. Sen gick vi till gina. Hittade en snygg laxrosa kjol i stl 34. Funderade på att köpa den men jag avvaktar och ser. Brukar ju ha 34 på byxor och kjolar men vill prova en 32a också ifall att. Snart ska jag gå ner och se på Robinson som mamma spelade in åt mig igår. Hoppas det är lika mkt drama som förra gången när Mika och den rosahåriga killen bråkade :) Efter det är det Gossip Girl som gäller.

<3

 Is it worh it?
                                              199 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0