En underbar dag

Idag när vi kom till foto så fick vi en uppgift tills imorgon kl 10. Jag vill ju ha sovmorgon imorgon så jag gick och fotade direkt efter skolan i edsbergsparken. Uppdraget var att ta kort på vatten. Jag tog some amazing bilder på vatten. Tyvärr blev mina skor blöta. Några killar gick förbi och sa "snygga foton du tar"  haha. Jag gick runt i parken och fotade förfullt. Folk gick förbi och det kändes jobbig, men det är ännu jobbigare att lägga ner så mycket energi på vad andra tycker om en.  Lägger in bilderna imorgon :) Imorgon har vi ju z-eftermiddag! fett skönt
                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0