babbel

Har precis målat naglarna. Mitt nagellack som jag fick av Emilia börjar ta slut. Jag älskar det! Det är en ljus lite laxrosa färg . Var ju i stinsen och köpte present. Det blev en väska och smink. Ne jag skoja. ofta jag skriver vad jag köpte på min blogg. Hon kanske läser den? Skriver det på lördag istället.
Ni vet hur deppig jag var idag. Men dagen blev bättre när jag hem. Det började med att mamma gav mig en rosa t-shirt som var för liten för henne. Sen har jag ätit godis och kollat på cops. Jag lyckades NÄSTAN inte somna i soffan. Jag somnar alltid :/
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... besök inte kissies blogg, besök inte kissies blog... åh!
Dendär bimbon är helt dum i huvudet, men hon skriver jävligt roliga saker. Fast det är oss hon tjänar pengar på.
Blondinbella är nog den kändaste bloggaren, men hon är inte rolig alls? Kenza är inte heller så rolig..  förlåt att jag skriver lite osammanhängande haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0