And so on..

Nu har jag äntligen kommit hem. Jag känner för att åka till kista och kolla på vagabond, den enda affären som har 35or. Jag fick ju ett presentkort med 300 kr av Stefan. Men jag vet faktiskt inte om jag orkar. Jag och Stefan bestämde oss för att gå till waynes coffe vid medborgarplatsen. Han tog en otroligt god kladdkaka och jag tog en kaka med mörk choklad som var äcklig och dyr. Stefan lyckas alltid ta det goda och det slutade med att jag satt och smakade från honom, som vanligt :) Första gången som jag gillar kladdkaka.


    


                       





Hade vita jeans på mig i skolan idag, gjorde så in i helvete ont! Dom var alldeles för små och jag fick asont i höfterna. Hur kunde jag vara så liten när jag gick i nian tänkte jag, eftersom att det var då jag köpte dom. När jag kom hem bytte jag till mjukisbyxor. Samtidigt kollade jag i de vita jeansen och såg att det stod gina tricot ist för bikbok. Mamma hade hängt in min syrras jeans i min garderob!

Igår hade jag snyggare kläder. Jeans från gina, T-shirt från gina, nästan allt jag har är från gina, förutom klackskorna från scorett. Jag älskar Gina tricots jeanstights. Köpte svarta och blåa. De är så lätta att ta på sig, precis som mjukisbyxor. .. :)



       

Kommentarer
Postat av: Solnatattare

My baby, fin tröja :) <33

2009-04-17 @ 14:02:06
Postat av: Amelie

tack bebis <3

2009-04-18 @ 12:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0