And so on

Snart ska jag på jumpa. Skitbra av mig att äta massa chips innan :) Ska berätta en sak som hände igår. Jag gick på lindex och jag såg en skitsnygg klänning. Värsta partyklänningen. Sen såg jag prislappen. Bara 300 spänn! Jag provade den och fick knappt på mig den. Fick på mig den tillslut och sen skulle jag ta av den. Provade allt. Jag var berädd att klippa upp den när jag tillslut fick av den. Vad för jävla storlek är dehär? barnstorlek! Dom skiljer ju knappt på vuxen och barnavdelningen i lindex stinsen. Helt jävla sjukt :P 

Jag längtar till valborg. Antingen blir det asroligt eller så händer ngt hemskt. Jättemånga blir ju misshandlade på valborg:(   Det är synd. Har inte bestämt vad jag ska göra. Antingen gå till Stefans kusin på fest eller gå ut med Matilda. Får se hur det blir. <3


Kommentarer
Postat av: melina

haha sådär har hänt mig också , att man inte får av sig kläderna o får panik :D haha

2009-04-29 @ 23:36:45
URL: http://melinaguelli.devote.se
Postat av: Anonym

haha ja :) ibland använder jag inte hjärnan

2009-05-01 @ 18:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0