Fått mitt bankkort..

Verkligen skönt.. Idag var jag ute och åt med Stefan, vi gick i några affärer men sen kom jag på att jag ändå inte hade något att shoppa för. I skolan hade jag två lektioner, kinesiska och mediekunskap. På kinesiskan var det mycket skratt, vi gick igenom alla uttalanden. áà sen a med ett sträck över eller med v över. Så är det med alla vokaler + att vi ska lära oss alla tecken, kan en del nu iaf. Är ju lite svårt att skriva på keyboard men Wo shuō ruì​diǎn​yǔ. Det sista fick jag kopiera.. Det betyder jag talar svenska.
Sen hade jag mediekunskap.. när man trodde att samhällskunskapen var slut föralltid kom det här. Så här ser helgen ut, fredag shoppa med annika tror jag, bjuden på fest av sandra får se om jag går. På lördagen fest hos emma. Sen fika med josefine någon dag. Mer vet jag inte. Stefan och hans kompisar har bokat bord på ngn klubb. Han ville att jag skulle med men eftersom att jag har tappat syrrans leg så blir det inget mer krogen för mig.

Var nyss inne på posh24. Hetaste modet är tyvärr.. killskor. Men jag kommer nog inte palla följa det, är verkligen inte bekväm i sånna skor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0