Börjat på solosång!

Fick gå dit och så fick läraren höra mig sjunga och se om jag kunde få en plats. Hon sa att jag kan sjunga mörkare än de flesta, ngt som jag inte visste. Jag fick en låt tills nästa vecka som jag måste sjunga utanför talregistret (ljust) nästan hela låten. Det roliga är att jag låter inte som en svensk person, för jag har så mörk röst haha..

Spencer har bytt namn till King Spencer. Haha vilket skämt! Och Heidi ska också hela Queen of pop.. in my ass hon har bara the average voice som alla andra sen gör dom om det i datorn. Hon har ju "sjungt live" på miss universe med det var SÅÅ playback så att det skrek om det!

              The Spencer biaatch     

       


       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0