BRÄND!

Brände upp mig idag på jobbet, vi var ute idag asskönt! På rasterna dricker alla varm choklad i solen, insane!
Nu har jag tjänat 2400 på 4 dagar. Imorgon slutar vi 12
O M G, det finns en skitsnygg väska på gina tricot, vill ha den! ska va med en kompis i helgen så hoppas vi kan da dit :)
Ingen var hemma hos mig igår, pappa var ute med båten med farmor och farfar och mamma & Adina var i varberg hos Maria (min kusin). Tyvärr så jobbade jag så kunde inte hänga med.
Stefan sov hos mig, så på morgonen när jag gick upp 7 låg han kvar. Nu när jag kom hem var allt uppbeddat (vi låg i vardagsrummet) och snygg. Stefan är så gullig! Just nu skjuter han bil på någon resturang. Han är med i tävling och han är asbra! :)

Sommarjobbet har iallafall blivit roligare. Det var verkligen ett sammanträffande att jag och Stina hamnade i samma grupp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju inte ha slutat läsa kissies blogg som du sa eftersom du kommenterade igår och skrev ditt inlägg den 8:e :P

2009-06-26 @ 01:52:27
Postat av: Amelie

I know. Men förut lästa jag den varje dag men nu är det typ var 3dje. Vill inte att hon ska tjäna pengar på mig!

Vem är du förresten?

2009-06-27 @ 12:13:07
URL: http://bluechihuahua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0