Yesterday

Jag,darya,stina,erika,matilda & louise var i edsbergsparken igår. Åt chips o grilla.
Tjejerna hade varit där ett tag när jag och darya kom, så grillen hade sloknat! Varken jag eller darya hade ätit middag liksom!: P
Var iaf några rockare från skolan som kännner Stefan där. Dom satt och spela gitarr och sjöng, vilket var tur eftersom att vi hade glömt musik.
Jag fick en 3,5a av dom också när min cider var slut. Efter ett tag märkte jag att jag blev fett påverkad, av cider liksom!
Jag är så jävla liten och petite säkert därför ;P  Iaf dom gick sen och då kom Stefan och Danne till oss.
Vet du hur många myggbett jag fick den kvällen eller? typ 11
På vägen hem träffade vi på lite folk medans vi vänta på bussen, träffa en amerikan och vi snacka lite engelska haha :P

Jag och Stefan kom hem till mig klockan 1 så det var bara att sova. Morgonen därpå var inte alls lika trevlig. Klockan 7 var jag uppe helt död. VAR SÅÅ HUNGRIG ATT JAG DOG!! Gick till köket och vräkte i mig mat sen fick mamma skjussa mig till jobbet, stefan låg kvar och sov hos mig.
På jobbet vare fett chill. Men på morgonen var det jobbigt, var rädd för att jag skulle spy men jag drack massa vatten så det gick bra. Nästan alla tjejer gick och åt pizza på lunchen. Det var trevligt ;)

Ska lägga upp bilder från igår när jag hittar "lägga in" sladden till kameran :(

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0