Hemma igen

Igår kom jag hem från båstad. Det har varit mysigt där! Vi bodde i en stuga i torekov och varje kväll gick vi på krogen. Sista kvällen var jag lite orolig för att komma in på madison men jag kom in ändå. Men inträdet var sen 200 så vi drog.
Bilder kommer om en vecka typ för guffens tjej pola hade med sig kamera (jag glömde ju min).
Stefan tog lite bilder från 1 års dagen också! :) älskar dig så himla mycket.

Idag var jag i stinsen med erika,marion och louise. Vi kollade runt, hittade en jensjacka som hade t-shirt ärmar. Den var lite ovanlig men snygg ändå. Nu är dom + Stina hos erika och vi ska ha filmkväll ska bara äta min pizza sen drar jag dit. Efter det drar jag till Stefan för jag saknar honom för mycket nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0