...

Jag saknar dig så himla mycket. Du är mitt allt. Om du försvann för alltid ur mitt liv så skulle mitt liv vara över, och jag är inte en tjej som säger så om killar vanligtvis. Jag brukade underskatta killar. Jag bryr mig inte om vem som helst. Jag har aldrig och kommer aldrig skriva så här om någon annan. Du är den första och sista jag kommer älska. Du är så underbar och du är den enda för mig, jag är helt säker på det.
Vill verkligen vara med dig föralltid! Ingen kille kommer någonsin ta din plats, du är den enda jag tänker på, och så kommer det alltid att vara!
Nu är du i Båstad, du kommer vara där i en vecka. Vi kommer missa våran 1års dag som är på torsdag. Jag kan inte beskriva hur ledsen jag är för det..
Jag kommer inte klara den här veckan. Jag vet inte vad jag ska göra utan dig. Jag kommer ha kul, vara med kompisar och sånt. Men kommer inte kunna må bra om jag inte vet att jag får träffa dig snart.

Du säger att jag kan komma till Båstad. Då får jag betala 400 för buss i åtta timmar(kommer spy för jag klarar inte av att resa lång, och dö av uttråkning, har ju ingen att prata med)
Eller betala 6-800 för tåg som tar 5 timmar (kommer inte kunna slappna av, måste byta i gbg där det finns 16 spår. Har inte så lång tid på mig heller och måste hitta rätt vagn. Kommer förmodligen missa första tåget och måste betala igen.)

Vill ju inte miss 1 år med Stefan. Jag måste ha känslan för att det ska bli bra. Om man firar en vecka senare så har jag inte känslan. What can I do? Skriv en kommentar


Kommentarer
Postat av: martina victoria kuhse

aww, stackare. det kommer nog ordna sig på något sätt. om du verkligen verkligen vill vara med honom så varför inte betala dom pengarna och strunta i att det kommer ta så lång tid. du kommer ju fram tillslut, och då får du fira din 1års-dag tillsammans med din pojkvän. för det skulle jag inte heller vilja missa med min pojkvän.

2009-07-12 @ 01:30:04
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Jocke

Ey, men kom igen!



Du har ju precis förklarat hur mycket du älskar honom, då är det väl ingen snack om saken!



Åk buss, även om det tar 8 timmar, eller ta tåget även fast det är tråkigt.



Jag har ett distansförhållande och vi brukar betala halva resan var när vi åkter till varandra, det är en liten lösning på den ekonomiska frågan.



Men sitter det inte i pengar så finns det inget snack om saken lilla du, åk till honom!

2009-07-12 @ 12:51:18
URL: http://reklamo.blogg.se/
Postat av: Samii

Amelie kom igen , åk till honom , han kommer bli glad, o sen så kommer du ju åka tillbaka med honom sen i bil :D hoppas du verkligen inte ändrar dig, ja kan snacka med dig på vägen dit om de känns bättre :)

2009-07-12 @ 14:46:26
URL: http://icantfly.blogg.se/
Postat av: martina victoria kuhse

smart val! ha en underbar 1 års dag. kram! :)

2009-07-12 @ 15:58:40
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag gick in på designadinblogg.se, därifrån får jag de mesta tipsen jag behöver, så det kan du med göra så kan du sen ändra :)



rösta gärna på mig i veckans blogg :)

2009-07-12 @ 16:48:16
URL: http://petrawartmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0