<3

                                      

Oroa er inte, jag har inte blivit gammal. Däremot har jag jobbat i 3 veckor och har otrolig sömnbrist. Vill vara helt blank under ögonen. Den här krämen funkar hyfsat bra.
Idag ska jag, stina, erika och samira se bruno. Undrar hur den filmen är.. den verkar lite grov faktiskt. Pervers typ. Gillar inte sånna filmer men jag gillade Borat så den här är säkert också bra :)
Gud vad jag saknar The Hills! Lauren är borta föralltid. Hon kommer aldrig tillbaka till The hills. Nu är det ist fula kristin. Det kmr iaf bli mycket drama, har hört att hon haffar justin bobby.

Kommentarer
Postat av: Samii

Yes det gjorde jag :) men de blev slarvigt :(

2009-07-11 @ 14:55:31
URL: http://icantfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0