Igår var ...

Igår var jag med Adina i Stinsen. Köpte först en väska. En sånn med långt band som man har snett över, men den är större! Den är allt jag har drömt om, Perféct! Kommer alltid ha den nu när jag går på fest. Sist jag hade en vanlig väska så la jag ifrån den och sen hittade jag den inte, då trodde jag att jag hade förlorat min nya mobil som är specialbeställt i rosa och allt. Efter det hade jag alltid sånadär som man bara kan ha på sig, men dom har varit för små.
Köpte också en bra foundation, en rosa skitsnygg bh och matteblock.
Idag kommer också erika hem från gbg. Hon och massa tjejer åkte dit och jag hade kunnat följa med men jag tyckte att det var för dyrt. Men nu i efterhand ångrar jag mig lite för det verkade fett kul.

Imorgon är det Sthlm crusing, jag adde matilda och stefan ska dra in först och grilla sen kolla på bilarna. Var ett tag sen vi träffade dom, grönan. Kommer va the voice samtidigt, snacka om kaos i stan.
På söndag ska jag till rotebro och fika. Är fett NERVÖS! Jag ska fika och lära känna familjen, ja altså familjen som jag ska passa barnen hos. Mammas jobbarkompis barn. Det blir iaf 75:- i timmen så det bli bra.
Chra frågade mig om sommarjobbet i skolan och hon vill kanske jobba nästa sommar. Det är ju trots allt 100 i timmen när du fyllt 18 och 90 för 17 åringar. Men det är SLITIT!! Jag ville typ hoppa av i början men höll ut, tur att jag hade Stina där. Vet inte om jag ska jobba där nästa sommar, kanske ifall chra får jobb. Det är mkt att bära och så långtråkigt. Timmarna är långa och man måste gå upp halv 7 varje dag i 3veckor av sommaren, och sommaren är kort.



       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0