Födelsedagsfika

Födelsedagsfika idag. Det var roligt. Vi var runt 15 stycken och pratade lite med olika folk från rudbeck. Jag gav Sara ett nagellack och en ögonskugga i present iaf :)
Vi åt tårta, hoppa studsmatta sen minglade typ. No alcohol included men det var trevligt på det sättet.
Imorgon är det skola.. vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Hatar att alltid behöva tänka ut sånt. Rudbeck har blivit ljusare iaf. Man känner mer 93 or än 90r liksom. Om man ska ha lunch kan man bara gå runt lite tills man hittar ngn att äta med.

Här är Laurens collection 2009. Jag har alltid gillat hennes stil och 2008 gjorde hon en jättefin kollektion. Skulle kunnat ha på mig alla kläder som visades då. Tycker att hon har fin stil men lite för klassisk. Skulle vara fint med lite mer färger, eller vad tycker ni?

             

Kommentarer
Postat av: melina

din header är så jävla snygg :D

2009-08-26 @ 22:34:26
URL: http://melinaguelli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0