Två veckor kvar av sommaren

Förra veckan var vi ute med båten, familjen altså. Jag har varit med erika i helgen. Kollade på bilder på oss från förra året och jag skäms ihjäl! Jag kunde inte sminka mig! jag erkänner faktiskt. Tänker INTE lägga upp bild!
Jag och några har pratat om en massgrillning. Som avslutning på lovet. Kanske i edsbergsparken? Skulle vara askul.
Igår var jag och Stefan nära sjöberg-sätra och badade. Jag är glad att han har lärt mig att bada i sverige.
Eftersom att min familj åker utomlands ofta så jag badar aldrig i sverige. Men när jag var i båstad med stefan så tvingde han mig att bada, och nu har jag vant mig vid kallvatten.
Vill inte att sommaren ska ta slut. Det är många kompisar jag inte kommer träffa, för folk hinner inte när det är skola. På sommaren kan man träffa alla.

=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0