Shopping, fyndade en dyr muffins :)

Dagen har varit allt annat än igår. Dagen har faktiskt varit asbra. Har börjat komma över min plånbok och insett att han har lämnat mig föralltid, får ta och köpa en ny.
Jo, vi kom på att pappa kan föra över pengar från mitt konto även om det är spärrat till sitt konto, så kan han ge mig pengar, så vi byter så.
Jag och Matilda gick till en väskaffär idag nära stureplan som vi har velat gå till länge. Ingen hittade något där men Matilda hittade en skitsnyggt partylinne på H&M. Sen köpte vi muffins, gick till donken sen efter det gick vi till make up store. Båda ville köpa läppglans men vi gick sen till kicks för att kolla. Det luktade SKIT där! Höll på att dö och det sa jag högt. blä.. Hade jeans på mig! Har inte haft det på ett halvår, har bara haft jeansleggings o tajts.
Juste, solosången ringde mig i måndags och sa att jag hade fått en plats, men det var många som stod som reserver. Skulle ringa tillbaka så fort som möjligt och säga om jag kunde. Men ringde på kvällen varje dag och ingen svara fan! Dom kanske har gett min plats :( Det är fett dyrt men mamma tänkte betala för hon blir glad att jag gör ngt med min sångröst.. åh

Är SÅ sugen på iceslush, får ta lite cola nu ist om det finns kvar..

<3


        


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: vissa hundraser har ju tendens till att vara aggressiva, det finns ju en anledning varför dom används som polishundar och så. om inte hunden hade någon sjukdom. min farfar har tex. fött upp schäfrar hur länge som helst, och dom är snällast i världen!

2009-09-01 @ 18:00:23
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Rockabetty

Sv: Så synd att sånt kan hända, men jag antar att dom ville skydda någonting, eller så blev dom kanske aggresiva pågrund av att det fanns en hona i närheten, om det nu var hanar som attackerade. vem vet :p

2009-09-01 @ 21:01:00
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Anonym

:): älska din blogg,<3

2009-09-01 @ 22:25:08
URL: http://nymann.blogg.se/
Postat av: nathalie

Hej, kika gärna in i min blogg. Nya armband och örhängen till försäljning :) jag säljer läderarmband, peace- armband, cupcake donut- armband, jaa lite allt möjligt :)

2009-09-02 @ 13:22:21
URL: http://sweetdesigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0