Hatar att skriva rubriker

Igår grillade vi ett gäng i solängen. Vi gjorde värsta elden, trodde det skulle bli skogsbrand altså.
På dagen var jag på bio med Louise och Erika och vi såg Hp. Den var bättre än alla de andra filmerna. Den började 11.50 och vi var vid bion 11:40. Sen efter att ha köpt biljetterna så kuta vi till 7eleven och köpte iceslush. Är det något jag älskar så äre iceslush, eller slushies som folk säger. Man dricker hälften i affären sen fyller man på och går och köper. Mitt hjärta slog lite snabbare när vi skulle in i bion och vakten glodde på våra slushies. Han såg lite arg ut sen sa han; "Ni får egentligen inte ha sånna där men för mig får ni, spill inte."
Under filmen blev vi distraherade av en man längst fram i hörnet som satt och skratta åt allt. Vem fan går på bio ensam och sitter på stolsnr 1 haha. Mina kompisar trodde han var psyco. Han var inte minst lika jobbig som gubben som satt bakom Erika och hostade. blä
Idag har jag bara tagit det lugnt. Adinas kompis var här så vi kollade på Marley and me. Den var ganska sorglig..


En annan sak.. can you believe it? Dom här 2 är ihop och har barn, ni vet Isla Fisher från en shopaholics och Borat, bruno! Hon kan få mycket bättre!


        +        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0