Day n' night

Idag var jag i stinsen med Stefan. Han skulle köpa en present till sin mamma. Men han hade svårt att hitta något. Vi kollade på gina tricot med det slutade med att jag hade runt 8 klädesplagg hängande på min arm. Det fanns också tunikor för 45:- ! Har redan en som kostade 130 då men vill kanske köpa en till. Köpte iaf en jeansjacka. Den hade en rand på sig men hon i kassan sa att det skulle gå bort.
När jag gick hem så kom det en tjej med två hundar. Den ena var världens sötaste långhåriga chihuahua. Jag är ingen hundperson men chihuahuor är verkligen någonting annat. Den såg på mig och blev jätteglad och ville komma till mig. Ment to be. Det finns undandag såklart. Finns riktiga monsterna men dom har bara inte blivit behandlade rätt.
Åt god middag hos Stefan på kvällen.


         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0