600 spänn fattigare

Skulle till konsum med adina för att köpa godis. När jag klev in i bilen gled den ur min mjukisbyxor på ngt sätt.
I plånboken hade jag 1 bild på stefan när han var liten och det finns ingen kopia, mitt leg, min syrras leg, mitt bankkort och 400 spänn. Måste köpa nytt legg nu för 250.. grät typ hela natten känns så jävla surt. Skulle kännas bättre om pengarna gick till rädda barnen eller ngt. Nått äckel har mina pengar nu.
Synd att jag hade massa planer i veckan, ville fika med en kompis, shoppa med några på onsdag och shoppa med en annan på fredag. Men på fredag går det för då har jag fått mitt nya kort iaf ;) Undrar om jag ska fixa nytt leg, kanske är värt det iaf? Om man ska tänka positivt så såg jag verkligen anorlunda ut på mitt förra, svart hår,sur ful underskrift. Kan göra ett bättre leg nu..

Älskar den här låten med Miley, världens bästa röst. Iaf i The climb då kan hon sjunga den ljusaste tonen till den mörkaste typ <3

        

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack tack!

kan du fixa designe?

2009-08-30 @ 18:56:12
URL: http://nymann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0