300 spänn rikare

gjort något jag velat göra länge, spela nintendo Wii. Jag spelade baseball, åkteskidor och massa saker. Gjorde det hos familjen jag var barnvakt hos. Höll på att somna vid halv 9, fattar inte vad som är fel på mig. Gick upp halv 9 idag, klarar inte att vara upp längre än 12 timmar. Fick pizza där btw. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, min sminkväska ligger hos Stefan.. vill nog inte gå på matchen, orkar inte med detdär, speciellt alcoholen. En grillkväll i en trevlig park med några kompisar skulle vara perfekt imorgonkväll..
Det kommer en förändring i allas liv och min har kommit nu. Har definitivt blivit mindre ivrig, omedveten och osäker. Börjat förstå att jag måste plugga t ex. Har tänk på en sak, jag förstår att alla bryr sig asmkt om skolan nu för dom är snart vuxna och kloka, men dom som var pluggisar i 7an, var liksom inte de som va mest mogna alls, men vad fick dom att vara så kloka ändå? 
Iaf har jag märkt att folk har börjat mogna, vissa iaf. Alla går inte runt och leker tuffa o kollar snett, Folk är trevliga och vågar vara sig själva nu. 
Är dödstrött... får se vad som händer imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0