Måndag

Ush vad jag är trött, har letat efter ett rakblad överallt! haha jo det är så att jag ska fota till ett reportage om droger (skolarbete). Försökt leta efter piller men vi hade typ 3 stycken i en burk som inte ser ut som droger.
Tog lite mjöl som ska likna men jag behöver ett rakblad också. Får väl ta en sväng till plattan och köpa lite riktiga ;) blä:/ 
På vägen hem lämnade jag in mina skor på omklackning. Tog metallklackar :O Dom var guldiga men han sa att han skulle måla dom svarta. Kostade bara 120 men jag hoppas att det blir bra. Hoppas det inte dundrar när jag kommer gående sen.
Snart ska jag åka till kista. Ska kolla på vagabond skor, dom får ju in nya varje måndag och eftersom att jag har stl 35-36 så måste jag vara först till kvarn :) Vagabond är bäst för dom tänker på the little people :)

<3

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0