Friday

Just nu sitter jag och äter tacos. Min syrra har tjejmiddag och det blev det vanliga. Har varit på 6 tjejmiddagar iår och alla hade tacos. På min gjorde jag faitas, samma sak fast med kyckling, tycker faktiskt att det är godare. Jag har nog aldrig haft en lika lyckad födelsedagsfest som jag hade iår. 

Dagen började med Samhällskunskap 8:20. Det var muntligt och jag fick 1 fråga. Som jag kunde svara halvt på. Alla hade papper framför sig, den där läraren är borta! Efter samhällskunskapen hade jag håltimme, så jag åkte hem och kom inte tillbaka. Det var svenska och bild som jag missade. Hade ont i halsen och huvudet. När jag kom hem åt jag lasagne och sen kom Stefan. Vi och Adina drog till systemet och I got me some Xider :) Fick Mandarin och Melon, eller vad dom heter. Mandarin Chilli är godast tycker jag. Kaktus Lime är inte så gott.
Sen drog jag och Stefan <3 till stinsen där jag hittade en kjol och ett diadem på Gina. Älskar diademet men kjolen tänker jag nog lämna tillbaka. Den satt för högt i midjan och var för stor på något sett. Borde jag lämna tillbaka den?
Nu ska jag träffa en kompis tror jag. 
<3 

        

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0