Lugn helg

Har bara myst med stefan hela helgen. Igår var det 10 månader för mig och Stefan. Jag åkte till Stefan med cola, läsk, chips och xider. Sen åkte vi och köpte pizza också. Klockan var runt 6 och det var förtfarande ljust och varmt ute så vi bestämde oss för att gå till vatten tornet. Man fick gå värsta omvägen så det tog lite tid att ta sig dit. När vi skulle gå tillbaka så fanns det en genväg. Man kunde gå ner i genom skogen. Jag hade bara ballerina skor så att mina fötter gjorde ont efteråt. Hade fått vassa grenar på dom och en spindel bet mig. Det gjorde asont! Det var brant hela vägen ner men vi klarade oss. Nästa gång får vi ta den vanliga vägen hem. 
Såg ni Robinson? Jag hejjade du på Lukas. Jag tycker att de borde sluta rösta när det är så få kvar. De bästa röstas ju ut!

         
                              Stefan i skogen <3


          
                                  Fin utsikt vid Vattentornet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0