Huvudvärk

Igår var det Valborg. Jag och Stefan drog till Stefans kusin på fest. När klockan var 20 över 11 så drog vi till bussen. Vi skulle träffa Erika o co. Men bussen kom inte så vi fick vänta på nästa. Den var 10 minuter sen. Vi satt där i 45 minuter! Det var massor av folk som väntade. När jag smsade erika så hade dom redan dragit hem. Så jag och stefan skulle träffa stefans kompisar istället som väntade i edsbergsparken. Men det blev inte direkt  varmare ute så jag och Stefan drog hem till mig istället, dödströtta. Det var mycket mysigare i en varm säng än ute i kalla natten. Det var en helt okej valborg men jag är ledsen att jag missade elden. Har kollat på elden varje år sen vi flytta hem från usa, Det är som en tradition :(   Men jag får se den nästa år istället :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0