Headace

Dagen började med engelska booktalk. Det gick väldigt bra för mig,sånn tur var hamnade jag i samma grupp som bra folk. Efter det hade vi bild och sen slutade jag för dagen. Jag, Linnea och Murielle drog till Stinsen. Murielle skulle köpa present till en kompis och jag skulle köpa en present till min kompis :) Skriver senare vad det blev.
En sak som har varit jobbigt både idag och igår är att jag är sjuk. Jätteförkyld och har huvudvärk. Funderar på att skippa Ljud imorgon och bara gå på svenska provet. Nu är jag hos stefan och äter chips och kollar på vänner. Hans familj ska träffa deras mormor sen, jag kanske följer med får se :)

                  Fin topp från gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0